Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

*W Miodowej Mydlarni dokładamy wszelkiej staranności, aby kosmetyki, które docierają do Klienta z naszej pracowni, były zgodne z umową sprzedaży i były wolne od wad.

* Reklamacja dotycząca uszkodzeń podczas transportu:

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić przesyłkę przed jej odebraniem. Jeżeli widzisz uszkodzenia, sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

*Jeśli uznasz, że towar jest z jakiegoś powodu wadliwy, masz prawo złożyć reklamację.

*Wyślij wiadomość mailową na adres: [email protected] lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Możesz też napisać do nas na adres: Marek Guszczyn, ul. Rycerska 5/2, 15-157 Białystok.

*W formularzu zgłoszenia reklamacji, prosimy o podanie danych osobowych, adresu, nr telefonu, adresu mailowego oraz numeru zamówienia. Opisz, czego dotyczy reklamacja i jakie masz oczekiwania co do jej rozpatrzenia. Możesz skorzystać z niżej podanego wzoru.

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (pobierz wzór)

*Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego.

*W razie pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 603 95 99 33.

*Prześlij wadliwy produkt na koszt Mydlarni na adres: Marek Guszczyn, ul. Rycerska 5/2, 15-157 Białystok.

*Informujemy, że sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

*Postaramy się niezwłocznie rozpatrzyć reklamację, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia i otrzymania przesyłki z wadliwym produktem.

*Zaproponujemy wymianę wadliwego produktu na produkt pełnowartościowy, a jeśli okaże się to niemożliwe, np. w przypadku braku produktu w magazynie, zostanie przedstawiony inny, dostępny w sklepie produkt lub nastąpi zwrot pieniędzy (za wadliwy produkt plus koszt wysyłki poniesiony przez Klienta).

Szczegółowe informacje w Regulaminie.


ZWROTY

*Klientom przysługuje prawo do zwrotu zamówionych produktów i odstąpienia od umowy zakupu w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Powiadom Miodową Mydlarnię o swojej decyzji wysyłając maila za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio napisz na adres mailowy na: [email protected] Możesz też wysłać powiadomienie pocztą na adres: Marek Guszczyn, ul. Rycerska 5/2, 15-157 Białystok. Zachęcamy do skorzystania z podanego poniżej wzoru formularza o odstąpieniu od umowy.

*W ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy zakupu prześlij do nas produkty wraz z dowodem zakupu. Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć kosmetyki w paczce. Prosimy pamiętać, że zwracany towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy jest nieuszkodzony, niezabrudzony, w oryginalnym opakowaniu i nie będzie nosił śladów używania.

* Koszt odesłania towaru do Sklepu, w sytuacji odstąpienia od umowy, ponosi Klient.

* W ciągu 14 dni kalendarzowych, Sklep dokona zwrotu wszystkich płatności otrzymanych od Klienta, w tym kosztów dostawy, na wskazane przez Klienta konto. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przesyłki lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje w Regulaminie.

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ (pobierz wzór)