Regulamin programu lojalnościowego
1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w Programie Lojalnościowym, adresowanym do klientów sklepu internetowego www.miodowamydlarnia.pl. Regulamin definiuje zasady przyznawania i wydawania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
2. Program Lojalnościowy realizowany jest od dnia ???.03.2023r. do odwołania. Termin odwołania Programu Lojalnościowego zostanie podany przez Organizatora do wiadomości Uczestników z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora.
3. Wykorzystanie rabatu przy użyciu zebranych Punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptację.
4. Adres do korespondencji z Organizatorem w sprawach związanych z Programem Lojalnościowym, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: sklep@miodowamydlarnia.pl.
2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
1. Uczestnik – osoba fizyczna, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość, posiadająca konto na stronie sklepu internetowego pod adresem www.miodowamydlarnia.pl.
2. Organizator - Miodowa Mydlarnia Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rycerskiej 5/2, 15,157 Białystok. Dokumentacja spółki przechowywana jest w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, w XII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000940875.
3. Produkty – towary oferowane przez Organizatora za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
4. Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
5. Rabat - upust kwotowy, adekwatny do liczby punktów zebranych przez Uczestnika.
6. Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające wymianę określonej ich ilości na warunkach określonych w Regulaminie.
7. Platforma Zakupowa – platforma zakupowa do składania zamówień dostępna pod adresem www.miodowamydlarnia.pl, za pośrednictwem której Uczestnicy mogą składać zamówienia na Produkty oraz brać udział w Programie Lojalnościowym. Dostęp do Platformy Zakupowej chroniony jest przez indywidualne login i hasło dla każdego Uczestnika. Za pośrednictwem konta w Platformie Zakupowej Uczestnik ma dostęp do aktualnej listy nagród wraz z ich wartością punktową, stanu konta punktowego oraz zasad Programu Lojalnościowego.
3. Warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym
1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
2. Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień Produktów poprzez Platformę Zakupową.
3. Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
4. Warunki Programu Lojalnościowego, zasady przyznawania punktów
1. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
1) za każde pełne 10 zł brutto wydane na zakup Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w górę do pełnych części dziesiętnych groszy.
2) do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
2. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane
za ten zakup zostaną anulowane.
3. Każdy Uczestnik po zalogowaniu się w Platformie Zakupowej może sprawdzić ilość posiadanych Punktów.
4. Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów poprzez Platformę Zakupową Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
5. Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wymiany Punktów na Rabat w momencie zakończenia trwania Programu Lojalnościowego zgodnie z pkt. 1 niniejszego Regulaminu.
5. Wymiana Punktów na Rabaty
1. Przyznanie Uczestnikowi wymiany Punktów na rabaty w Programie Lojalnościowym i określenie ich rodzaju uzależnione jest od ilości uzyskanych przez Uczestnika Punktów w trakcie trwania Programu.
2. Po zebraniu odpowiedniej liczby Punktów Uczestnik ma możliwość wykorzystania wybranego Rabatu w zamian za Punkty w ilości adekwatnej do środków wydanych dotychczas na zakupy.
3. Organizator przewiduje możliwość wyboru Rabatu o następujących wartościach:
- 5 Punktów wymiennych na 5 zł Rabatu na zakupy
- 10 Punktów wymiennych na 10 zł Rabatu na zakupy
- 15 Punktów wymiennych na 15 zł Rabatu na zakupy
- 20 Punktów wymiennych na 20 zł Rabatu na zakupy
- 25 Punktów wymiennych na 25 zł Rabatu na zakupy
- 30 Punktów wymiennych na 30 zł Rabatu na zakupy
- 40 Punktów wymiennych na 40 zł Rabatu na zakupy
- 50 Punktów wymiennych na 50 zł Rabatu na zakupy
4. Uprawnienie do korzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.
5. W czasie trwania Programu Lojalnościowego wskazanie rabatów wymiennych na punkty, warianty rabatów mogą być modyfikowane przez Organizatora.
6. Stan ilości Punktów uzyskanych przez Uczestnika jest umniejszany o wartość punktową zamówionych przez niego Produktów.
7. Produkty dostarczane są na adres korespondencyjny podany przez Uczestnika na potrzeby dostawy Produktów zamawianych przez Platformę Zakupową. W przypadku awizo, gdy zamówienie nie zostanie odebrane lub nieprawidłowy adres uniemożliwia jego skuteczne dostarczenie, wraca ona do Organizatora. W takim przypadku kolejna wysyłka następuje po uzgodnieniu z Uczestnikiem.
8. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Rabatów ani prawo do żądania ich ekwiwalentu pieniężnego.
9. Wymiana Punktów na Rabaty jest dobrowolna.
10. Dodatkowe formy zbierania Punktów:
- Napisanie opinii o zakupionym przez siebie Produkcie na stronie www.miodowamydlarnia.pl - klient otrzymuje 2 punkty, przy czym klient może otrzymać punkty jedynie za pierwszą opinie o danym produkcie,
- Zapisanie się do newslettera przy użyciu konta założonego na stronie www.miodowamydlarnia.pl - klient otrzymuje 10 punktów.
6. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Uczestników (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych Uczestnika przez Organizatora, Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem za pomocą adresu e-mail sklep@miodowamydlarnia.pl.
5. Dostęp do danych osobowych Uczestników będą w posiadaniu naszych pracowników oraz pracowników podmiotów współpracujących z Miodowa Mydlarnia Sp. z o.o. obsługujących systemy informatyczne związane z obsługą działalności Organizatora.
6. Dane osobowe Uczestników będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
7. Uczestnikom przysługuje prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych;
2) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres sklep@miodowamydlarnia.pl, cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez Organizatora danych osobowych Uczestników.
7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia Programu Lojalnościowego
Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@miodowamydlarnia.pl lub też pisemnie na adres Organizatora (Miodowa Mydlarnia Sp. z o.o., ul. Rycerska 5/2, 15-157 Białystok). Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
8. Postępowanie reklamacyjne
1. Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora (Miodowa Mydlarnia Sp. z o.o., ul. Rycerska 5/2, 15-157 Białystok) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep@miodowamydlarnia.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
3. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
4. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest niezmienna i ostateczna.
9. Postanowienia końcowe
1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem Programu Lojalnościowego.
2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.